Vaskad stolthet

0kommentarer

Jag vet inte hur det går till men helt plötsligt har jag tappat balansen för ett ögonblick och byter riktning i mitt steg. Det är halt på golvet tack vare ett hav med öl som någon spillt ut på det glatta svarta golvet och jag trampar på din tå med klacken. Tittar upp i dina ögon. Svarta och mjuka som en skimrande natthimmel. Ögonfransar upp till ögonbrynsranden. Jag vet inte hur det egentligen går till såsom fallet brukar vara när man badat i havet med öl, men vi börjar kyssa varandra inom tio sekunder. Det är inte trevligt för dina stora läppar suger tag i mina alldeles för hårt. Du försöker svälja mitt ansikte med din mun. 
 
Klockan är 02:47. 
 
Du säger till din vän att du inte kommer hem inatt, innan du ens frågat mig om mitt namn. Du bär mig till tåget för jag vägrar gå och jag låtsas vara sådär 55-kilos tung fast jag antagligen väger nästan lika mycket som du. Allt jag önskar är att få vara en petite Tumblr-tjej i en söt GIF. ALLT jag önskar. Jag ber dig byta sida då du bär mig för jag vet att jag har en fulare profil från högersidan och jag försöker sträcka på halsen så att min antydan till dubbelhaka inte ska synas så väl. Jag måste få dig ikväll, även om jag inte ens vill ha dig.
 
Du kan prata dräglig svenska men jag vill inte höra på det örat så jag pratar bara engelska. Det tar två stationer innan du ger upp och låter mig dra ner dig i förnedringen. 
 
Det sitter ett medelålders par mitt emot oss i fyrsätet. Jag har ett avklätt ben vilande över ditt lår, jag låter min högerhand smeka ditt axelparti. De har tystnat, kollar ner på sina läderskor och skruvar nästan omärkligt på sina kroppar i sätena. Quiltade jackor, Burberry-halsdukar, en liten hund i en diskret transportbur. När du pratar spänner jag blicken i de ögonlock som förtvivlat kämpar med att slå ihjäl tolv minuter utan att vidröra oss med blicken. På vägen ut stöter jag till hundburen med foten, låter väskan svinga i en onödigt stor radie så kvinnan närmast gången får en knuff i huvuvdet.
 
Jag är för full för att hitta cykelnyckeln. Vi får gå. Den här gången vägrar du bära mig.
 
Jag hinner inte ens låsa dörren. Du drar med nyfunnen kraft av mig mina kläder, händer utan antydan till ömhet greppar tag om mitt huvud. Du sätter dig i köket. Jag noterar hur din kuk har exakt samma nyans som stolen i fanéer. Du sprutar nästan genast, utan förvarning, fullkomligt ljudlöst och minlöst sitter du där på stolen med dina vackra ögon. Kletigt i min mungupa. Benvitt över din mörka överkropp. Jag står kvar på knä och fascineras av hur vacker kontrasten är i ljuset från gatlampan utanför.
 
Du väcker mig några timmar senare genom att tränga in i mig bakifrån. Jag ligger på mage med dina armar tätt om mig och jag kan inte röra mig. Jag förstår först inte vad som händer eller var jag befinner mig. Huvudet spränger varje gång du når botten i mig, jag tittar mig om efter en plats att spy diskret på. Jag har aldrig varit med om någon som penetrerat mig så hårt och jag är i ingemanslandet mellan fylla och bakfylla. När du är färdig somnar du med huvudet på min axel och jag funderar på om jag borde känna mig utnyttjad nu. 
 
När jag vaknar är det bara doften av dig kvar i mina lakan. Jag klär på mig pyamas och jag går jag ner för att köpa pizza.
 
Hittar inte kontokortet i plånboken. 
 
 

Kommentera

Publiceras ej